In combinatie met onze opbouw en ombouw.
Grip Xtend is standaard beschikbaar op onze Renault Master-modellen. Dit robuuste antislipsysteem biedt je een ultieme en zekere grip.
De technologie verbetert het aanpassingsvermogen van je bedrijfswagen op moeilijke wegen. Bijvoorbeeld op onverharde of modderige wegen. Hoe het werkt? De boordcomputer haalt essentiële gegevens van de wielen op om de prestaties van je Master te optimaliseren. Wanneer de grip verloren gaat, past Grip Xtend het motorvermogen aan elk wiel aan om de grip en wendbaarheid van jouw Master te verbeteren.
De Renault Master 4x4 zorgt ervoor dat je alle weersomstandigheden op elk terrein kunt rijden. Met vierwielaandrijving, verhoogde bodemvrijheid en differentieelvergrendeling zullen moeilijke wegen en steile en gladde hellingen je werkdag niet langer belemmeren.
Optioneel: dit is beschikbaar op MASTER RWD, Van of Chassis cabine (enkele of dubbele cabine).
Voorkom problemen op gladde oppervlakken. Ons differentieelvergrendelingssysteem verbetert je tractie en is beschikbaar op de RWD-versie van de Renault Master. Onder de 30 km/u wordt het systeem automatisch geactiveerd als een wiel begint te slippen. Het systeem komt goed tot zijn recht, wanneer je uit lastige situaties wilt komen bij lage snelheden op een modderige werkomgeving.
Optioneel
Sta je stil of geparkeerd op een steile heuvel? Met Hill Start Assist wordt de rem gedurende enkele seconden automatisch ingehouden. Zo rijd je altijd rustig weg, zonder onbedoeld achteruit te rijden.
verbeterde prestaties en efficiëntie
Het motorenaanbod van de Renault Master is volledig vernieuwd. Meer vermogen, meer koppel (tot 400 Nm en 180 pk) en betere acceleratie met onmiddellijke trekkracht. Meer rijplezier en veiligheid dus, ook met volle belading. Deze motoren bieden meer vermogen en koppel die gepaard gaan met een verbeterd brandstofverbruik van 13% (NEDC-BT*).
* Sinds september 2018 zijn alle nieuwe voertuigen gecertificeerd volgens het WLTP-protocol. Om de overgang te vergemakkelijken, worden de waarden voor brandstofverbruik en CO2-emissies die zijn gecertificeerd volgens het WLTP-protocol, terugvertaald naar het voormalige NEDC-protocol (NEDC-BT).
AdBlue®
SCR*-technologie zet vervuilende emissies van dieselmotoren en NOx-stikstofoxide om in onschadelijke gassen. Zonder invloed uit te oefenen op de prestaties en het brandstofverbruik van het voertuig, stelt de AdBlue®-technologie dCi-motoren in staat om te voldoen aan de nieuwe en strengere wettelijke normen.
AdBlue® heeft een eigen brandstoftank van 22 liter die altijd gemakkelijk toegankelijk is en niet mag worden gecombineerd met de brandstof zelf.
Renault Master voorwielaandrijving (FWD)
Met een zeer lage laaddrempel geeft de Renault Master FWD prioriteit aan bruikbare laadcapaciteit en wegtransport.
De voordelen:
Renault Master achterwielaandrijving (RWD)
Met meer laad-, sleep- en offroad-capaciteiten is de Master RWD je beste keus om zware ladingen over een zachte ondergrond te vervoeren.
De laadvoordelen:
De voordelen van tractie en grip: