Renault lanceert een nieuwe visie op de stadsbedrijfswagen
met een nieuw 100% elektrisch platform, zijn onze oplossingen compacter, wendbaarder en ruimer
onze toekomstige elektrische bedrijfswagens zijn ontworpen met software als uitgangspunt. Oftewel: SDV "Software Defined Vehicle" architectuur.
SDV: Software Defined Vehicle*
connectiviteit en intelligentie
Een besturingssysteem dat in verbinding staat met de cloud** controleert en analyseert gegevens, zodat we de prestaties van onze bedrijfswagens kunnen volgen. Waar mogelijk en indien gewenst rusten we ze uit met nieuwe functies en diensten.
onderhoud voorspellen
Op basis van berekeningen van SDV* kunnen we realtime de slijtage bijhouden van bepaalde onderdelen. Met een diagnose op afstand plannen we onderhouds- of herstelwerkzaamheden in. Zo staat je bedrijfsauto zo kort mogelijk bij de garage.
geolocatie en geofencing
Bedrijfswagens die zijn uitgerust met SDV*-technologie kunnen dankzij geolocatie en georefercing worden aangepast voor bepaalde functies, zoals koeltransport, ziekenvervoer en beveiliging of logistiek.
*auto ontworpen met software als uitgangspunt
**cloud computing
rijden in de toekomst
motoren van de nieuwe generatie
De Renault Trafic, Goelette en Estafette zijn op hetzelfde platform ontwikkeld en rijden met hypermoderne motoren en zijn volledig toekomstbestendig. Er zijn twee batterijen: een batterij voor lange ritten die een actieradius genereert van 450 km*, en een batterij voor zakelijke klanten die vooral in stedelijke gebieden rijden.
snelladen
De nieuwe 800 V-technologie is een primeur voor bedrijfswagens in Europa. Deze maakt sneller opladen mogelijk. Het opladen van de batterij gaat van 15% naar 80% in minder dan 20 minuten**.
wendbaar en compact
Zakelijke klanten besparen tijd door eenvoudig te manoeuvreren en snel te parkeren. Het nieuwe volledig elektrische platform geeft de nieuwe Renault Trafic en de Goelette E-Tech electric een draaicirkel van 10,3 m. Even groot als die van de Renault Clio.
*in afwachting van WLTP-certificering op de nieuwe Renault Trafic E-Tech electric
**op DC-snellaadstation
bedrijfswagens van de toekomst
De nieuwe Renault Trafic E‑Tech electric
Door zijn slimme afmetingen kun je de nieuwe Renault Trafic overal parkeren. Ideaal als je ergens in de binnenstad moet zijn. De L1-uitvoering heeft een laadvolume van 5,1 m³ de L2-uitvoering van 5,8 m³.
De Renault Trafic, die in 1980 op de markt kwam, is uitgegroeid tot het boegbeeld van lichte bedrijfswagens. In het verlengde hiervan heeft de vierde generatie volledig elektrische bedrijfswagens een technologische revolutie in gang gezet. Het effectief volume is optimaal als je het afzet tegen de ecologische voetafdruk. Zijn moderne uitstraling wordt versterkt door hightech kenmerkende verlichting en een dashboard met 10"- en 12"-schermen.
optimale verhoudingen
in 3D gewelfde achterlampen
boegbeeld voor lichte bedrijfswagens
hightech dashboard
voorruit met drie panelen voor maximaal zicht
een naam die staat voor succes
De Renault Trafic, die in 1980 op de markt kwam, is uitgegroeid tot het boegbeeld van lichte bedrijfswagens. In het verlengde hiervan heeft de vierde generatie volledig elektrische bedrijfswagens een technologische revolutie in gang gezet. Het effectief volume is optimaal als je het afzet tegen de ecologische voetafdruk. Zijn moderne uitstraling wordt versterkt door hightech kenmerkende verlichting en een dashboard met 10"- en 12"-schermen.
optimale verhoudingen
Renault Estafette E‑Tech electric
De Renault Estafette is ergonomisch, rijdt geweldig en is perfect voor stedelijke omgevingen. De zijschuifdeuren en een verticaal scherm achterin maken veilig laden eenvoudig. Hij is zó hoog, dat een bestuurder van 1,90 m rechtop kan staan.
De Renault Estafette, die het levenslicht zag in de jaren '60, maakt een comeback met een elektrisch aandrijfsysteem en zorgt opnieuw voor een revolutie in de wereld van bedrijfswagens met een stadse, hightech-versie. Met zijn handige formaat manoeuvreert hij gemakkelijk door de stad. Met één druk op de knop gaat de binnendeur van de laadruimte automatisch open en gaan de alarmknipperlichten branden.
formaat aangepast aan stedelijke omgevingen
open het gordijn in één beweging, met één hand
iconische naam
verhoogde bestuurdersstoel met panoramisch zicht
snelle en veilige toegang tot laadruimte
klapstoel voor optioneel gebruik
knop om scheidingsdeur automatisch te openen
iconisch
De Renault Estafette, die het levenslicht zag in de jaren '60, maakt een comeback met een elektrisch aandrijfsysteem en zorgt opnieuw voor een revolutie in de wereld van bedrijfswagens met een stadse, hightech-versie. Met zijn handige formaat manoeuvreert hij gemakkelijk door de stad. Met één druk op de knop gaat de binnendeur van de laadruimte automatisch open en gaan de alarmknipperlichten branden.
formaat aangepast aan stedelijke omgevingen
Renault Goelette E‑Tech electric
De Renault Goelette is verkrijgbaar in drie uitvoeringen: chassiscabine, laadvoertuig en kiepbak, zodat hij breed inzetbaar is. Met deze praktische mogelijkheden kun je je bedrijfswagen perfect aanpassen aan de behoeften van je onderneming.
De Renault Goelette was altijd al stevig, modulair en duurzaam en dat zal zo blijven. De moderne uitvoering van de Renault Goelette, nu met elektromotor, is de chassiscabine-uitvoering van de nieuwe Renault Trafic die voldoet aan de specifieke behoeften van zakelijke klanten. Met een reeks ombouwmogelijkheden en een netwerk van Renault Pro+ gecertificeerde carrosseriebedrijven kan hij worden afgestemd op allerlei toepassingen
compleet aanbod van ombouwmogelijkheden
modulair design
iconisch logo
robuust dashboard
gebruiksvriendelijke 10''- en 12''-schermen
veelzijdigheid sinds 1956
De Renault Goelette was altijd al stevig, modulair en duurzaam en dat zal zo blijven. De moderne uitvoering van de Renault Goelette, nu met elektromotor, is de chassiscabine-uitvoering van de nieuwe Renault Trafic die voldoet aan de specifieke behoeften van zakelijke klanten. Met een reeks ombouwmogelijkheden en een netwerk van Renault Pro+ gecertificeerde carrosseriebedrijven kan hij worden afgestemd op allerlei toepassingen